Tarih: 17.12.2017 - Başbakanımız Kırıkkalemizi Ziyaret Etti

Başbakanımız Kırıkkalemizi Ziyaret Etti Başbakanımız Sayın Binali Yıldırım, 6.Olağan kongresinde Kırıkkaleli hemşehrilerimizle bir araya geldi. 6. Olağan Kongre’ye Başbakanımız Sayın Binali Yıldırım’ın yanı sıra Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Gençlik ve Sosyal Hizmetler Bakanı Osman Aşkın Bak, AK Parti Grup Başkanvekili Naci Bostancı, Milletvekillerimiz, Belediye Başkanımız ve il protokolü katıldı. Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Saygılı, 6.Olağan Kongrenin hayırlı olmasını dileyerek bir konuşma yaparak hemşehrilerimize seslendi. Konuşmasında “15 Temmuz hain darbe girişimi gecesi sayın başbakanımız darbe giriş mi değerlendiriyoruz açıklamasını yaptıktan sonra meydana ilk inen il olduk. Cumhurbaşkanımız liderimiz ve dava arkadaşları bu milletin hizmeti için sayısız eserler bırakmışlardır gitmedikleri köşe kalmamıştır. Bizde Kırıkkaleler olarak hükümetimizin gerek ulaşım gerek kalkınma gerek sosyal anlamda yapılan eserler için teşekkür ediyoruz bizlerde yerel yönetimler olarak. Büyükşehir Parkı, Şehitler Parkı, Karşıyaka ve eski rektörlük kavşağı üst geçitleri, Bahçelievler bisiklet yolu, Nur Cami külliyesi ve çevre düzenlemesi, Kırıkkale tarihi evleri çarşısı gibi yapmış olduğumuz yâda yapımı devam eden hizmetler için Kırıkkale’mizin huzurundayız. Bizler dava adamıyız siyaseti ibadet için yapıyoruz işte bu yüzden bütün seçimlerde olduğu gibi 2019’da da zaferle çıkacak bundan hiç şüphemiz yok. Liderimiz Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan sadece ülkemiz için değil tüm dünya için çalışıyor. Bu yüzden Allah onların işlerini rast getiriyor, bizim Kırıkkale’de olduğu gibi tüm Türkiye’de birliğimiz olduğu sürece kimse bu milletin sırtını yere getiremeyecektir. Rahmetli Kırıkkaleli ozan ne güzel demiş, “ Gönül kalesine gülle işlemez vururu yıkar muhanet bir taş ile” hainlikler olmadığı içerisinde bu milletin sırtını asla kimse yere getirmeyecektir. Kudüs hadisesinde gördük tüm Müslümanlar toplandı. Kimse kusura bakmasın artık eskisi gibi suspus oturacak siyasetçi yok. Rabbime şükürler olsun böyle bir liderimiz var. Kırıkkale geçmişinde yerleşim yeri değil MKE kurulması ile Kırıkkale şehir odu hükümetimiz silah ve savunma ile küm yatırıma talibiz. Hangi yatırım varsa biz onlara talibiz silaha adını veren şehir diyoruz buna laik olmaya devam edeceğiz. Tüm kongrelimiz bayram havasında geçiyor tüm Türkiye’de bu böyle Ak Parti’den herkes memnun o yüzden oylarımız artıyor“ Başbakanımız Sayın Binali Yıldırım, 6.Olağan kongrede ilimize yapılan ve devam eden yatırımları anlattı. Büyük Şehir Parkı’nın Kırıkkalemize katıldığını ifade eden Başbakanımız, 2 adet köprülü kavşağın Kırıkkalemize kazandırıldığını söyledi. “Kırıkkale büyüyor Türkiye büyüyor ve daha da büyümeye devam edecek” ifadelerinde bulunan Başbakanımız Sayın Binali Yıldırım Kongrenin hayırlı olmasını dileyerek, katılım sağlayan hemşehrilerimize teşekkür etti. (Tarih: 17.12.2017 - Bu Haber 306 kişi tarafından okundu.)